.

Idag har det inte hänt mycket.

Igår sov Minna hemma hos mig, först var vi i stan och hade det trevlit sen så hyrde vi film och hade mys. Sen vaknade vi runt ett idag sen hade vi slappdag och tittade på film! Mr & Mrs smith, it's good i think! Sen åt vi massa, haha sen så åkte minna hem runt 6 ungefär, sedan åkte jag med pappa och köpte ett nytt skrivbord. Ska ha ett högt skrivbord, kind of nice.

Försökt fått tagi dig Isabelle flera dagar, men dig får man inte tag i. saknar dig massor! Måste hitta på något snart :)

Nu har jag precis ätit pappa hemmagjorda hamburgarem, gott gott.

Ska ta ett bad nu tror jag, med ett jättegott badsalt som luktar cocos och citron!

Hörs, tjao my bella's! just det, ska ringa molly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback