Fjärde Advent

Nu är det fjärde advent, spänningen stiger, snart är det julafton! Bara 6 dagar kvar! På tisdag ska jag in och Julhandla! Sen på onsdagen är det skolavslutning sedan på kvällen ska jag ha julmys med issa minnan och sofia och ha julklappsutdelning och dricka glögg och äta lussebullar! <3

Igår var jag på taco-kväl hos Rasmus med massa kompisar. Det va jätteroligt, vi åt, pratade spelade poker och sen till sist badade vi bastu, haha jag fick som jag ville tillslut eftersom det va det första jag va sugen på att göra när jag vaknade på lördagmorgon då jag ringde Issa dirket och frågade om vi skulle åka på spa, haha! Det var iaf jättemysigt!

Idag vaknade jag jättesent, sen kollade jag på O.C maraton, hur kul som helst! finns inget bättre tv-pogram. Längtar tills det börjar igen och DP. Sedan kilade jag i duschen och sen var det ulgransförsäljning med skuru, eftersom jag spelar handboll där. Har aldrig varit med om att jag har frusit så mycket om fötterna, jag grät nästan och det va så hemskt! haha. men massa granar fick vi sålda.

Nu sitter jag vid köksbordet med pappas bärbara, resten av familjen är lite utspridda i huset, snart ska vi drickaglögg, det är ju fjärde advent och allt! Lite kallt i vårat hus dom här dagarna, fast det har blivit lite bättre för när jag och minna kom hem i fredags natt var det 15 grader i vårat hus, haha höll på att frysa ihjäl.

Men nu ska jag skicka min A soldiers diary till Lisen sen ska jag kila och mysa! God kväll!

Tjao my bella's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback