FREDAG

Hej hopp lingon snopp. <---- typiskt åsa, hhaa aja men iaf.

Nu är det fredag, härligt ska ni veta. Jag är så skoltrött nu innan jul!

En ROLIG nyhet är att alla tjejer i klassen ska åka till Åre och åka skidor.. Längtar så himla mycket, kommer bli så kul. Åka skidor hela dagarna och dricka varm choklad i backen, bo på hotell och mysa. <3 måste se vad allt kostar och så, och om alla får, men sen så.

Fick precis nya elle, har inte premunerat på den förr så jag får se om den är något för mig, har alltid sagt att den ä'r tråkig med bara massa mode, gillar skvaller också, men det finns ju lite av båda så jag hoppas den är rolig...

L'amor A'3 är så himla bra! Lyssnar på den hela tiden.

Ikväll ska jag vara med Minna och Sofia, men först har jag träningrill 20.30, lite halvt segt på en fredag men jag får stå ut. Vi ska nog äta middag tillsammans någonstans sen så kanske vi hyr film och myser eller så blir det nån fest, tråkigt att issa ska vara med adam och inte kan vara med oss! :(

Men nu ska jag raka benen, haha och läsa elle.

Tjao my Bella's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback