Julpirr

Sitter och bara drömmer mig in i hur mysig julen kommer bli! Tänker på det varje dag! Älsakr verkligen julen! Det är bara två veckor och en dag kvar precis tills jullovet börjar, yes ingen skola på tre veckor.

Idag har jag varit hemma för jag är sjuk, skönt, sov till 12 sen har jag bara gått runt och slappat och gjort massa läxor, så man fick inte direkt va hemma och vila för man va sjuk, nej nej. Imorgon ska jag nog till skolan, usch onsdagarna är dom värsta, typ 1000 timmar långa med bara dom tråkigaste lektionerna, yes!
haha mammas hemliga tabletter är helt löskiga som hon tar bot sin värk til nacken och grejer, det är som ipren fast något starkare, när jag tog en blev jag typ helt frisk, febern gick bort, halsen blev mycket bätter och jag blir hur pigg som helst, haha helt läskigt!

har dryckit en cafe latte och ätit chokladpudding, mums! Mickan och molly var här för ett tag sedan och hämtade en sak, mickan är så rolig med sitt skratt, hon skrattar hela tiden och hur högt som helst, gullig!

På måndag är det matte-prov, usch, hatar matte, orkar inte plugga, det kommer säkert vara jättesvårt! MEn som tur är så är det nog sista provet innan jul! HOPPAS!

Ne, nu ska jag gåoch fixa vad jag ska ha på mig imorgon. Ska nog ha.. hm ne jag vet inte. Ska ta något gott att äta också, haha vet inte varför jag är godissugen hela tiden! kommer bli fet snart.

Tjao my bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback