Varmt bubbelbad och basta..

är vad jag vill göra nu! Gud så härligt! Måste åka och göra det! Isabelle syftar på dig, du ska följa med! Haha ha lite spa och mysa! Tänk så underbart! ååh, jag ska ringa dig nu!

Igår va jag i stan med issa och sofia, och lite senare kom adam och sen va jag med Minna och hennes mamma i stan, vi drack kaffe på sosta, eller vad det heter som minna alltid pratar om att det ska vara så gott, och det var det verkligen!

Sen åkte jag och pappa och handlade lite, jag köpte ett nytt nagelack, ett mörkt, härmade issa lite, tyckte det va så häftigt, kasnke i början reagerar man lite men nu tycker jag det är jättefint!

Sen på kvällen var jag p¨å fest hos en tjej som heter Emma, det va väl sådär kul! Ibland va det kul. Sen kom min brorsas kompisar, pinsamt värre! Men dom var ändå väldigt trevliga.

Men nu ska jag ringa issa och tjata att vi ska bubbla bubbelbad! :)

Tjao my bella's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback