Cold outside

Hej alla glada.

Sitter i köket och dricker cafe latte för mig själv, snart är det träning om ca 1 timme. Ska träna inför SM idag, kul kul.

Sitter och funderar ut vad jag ska ge för julklapper till alla, har kommit på vad jag ska ge till mamma, robi och minna och kanske lite vad jag ska ge till issa. Men jag undrar om man ska köpa något stort? eller mer som en liten gullig symbol för att man bryr sig? Jag vet inte riktigt.. hm. får fråga imorgon hur dom ska göra. Till mamma hade jag tänkt mig lite goa saker från the body shop och lush, då blir hon nog glad!

Själv vet jag exakt vad jag önskar mig, ipod nano svart , en as snygg klocka och masssa kul. Jag ska verkligen tjata mig åt en ipod nano, måste bara ha den, så snygg. Hahaha.

Är lite halvtrött. Idag hade vi sovmorgon till 10,50 ändå är jag så trött!

Men nu ska jag gå och klä på mig handbollskläderna.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback