Första advent.

Nu är det första advent, mysigt mysigt. Ska snart gå ner och tända det första ljuset och äta lussebullar med the family.

Igår så var vi på fest, först hos en kille men det var inte alls kul så då tog issa hem massa folk hem till sig, det va as kul. Dansade hela tiden och hade kul. Åsa gjorde också succe, haha så himla kul, gjorde sin specialare på golvet där! Måste absolut göras om issa! Sen så sov jag och Minna hos issa och imorse så tittade vi på idol och sebastian och agnes är så grymma. Sen åkte jag och minna hem till mig, tråkigt nog hade jag glömt nycklarna hemma, så vi satt utelåsta under en filt och med lyvan på i 45 min tills min familj kom hem. Sen åt vi lite och sen tog vi i ett bad i bubbelbadkaret, så härligt och varmt efter man var helt iskall efter man va utelåst, mina fötter var verkligen som is. haha. 

Ätit massa lussebullar idag, märks verkligen att det håller på att bli jul. Huset är redant helt julpyntat!

Imorgon är det prao, Så himla kul!!! Äta god italensk mat varje dag och leka med bullen dagen lång, haha. Hopaps det blir exakt lika kul som förra året, kanske hittar nån god överaskning i källarne  den här gången också issa, haha.

Låten på reklamen är grymt bra, måste veta vad den heter, det är nån som har gjort om the knifes låt men kommer inte ihåg vad den heter, men ska ringa molly och sen ladda ner den! Låten på tre-reklamen är också härlig, den måste jag också ladda  ner.

Har tänt massa ljus i hela  mitt rum och för inte så länge sen var issa här och hämtade sina saker, synd att hon hittade ipoden, ahde tänkt och lyssna lite, haha. Lyssnar på massa bra musik. Musik är verkligen det bästa som finns, tråkigt allt skulle vara utan det! hmm.

Men undra vad som kommer hända nu, jag undrar det. Men jag får väl se.

köpt lite julklapper redan. längtar tills kusinerna kommer ner hit och firar julen med oss! :)

ska gå och fixa lite nu. Hörs.

Tjao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tss, det är inte nån som har tagit the knifs låt. det är dom som har tagit den från en film vid namn: Garden state!
ha det!

2005-11-28 @ 22:48:43
Postat av: michaela

haha det sa jag väl inte, eller kanske men jag mena att dom hade gjort om den, intge tagit!

2005-12-01 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback