Hääärligt

Lyssnar på en så bra låt nu, har engelska. Är klar så kan slappa i timmar. Jag kan typ inte stå still! issa kommer och lyssnar hon mer och hon börjar sjunga direkt! helt sjukt! hahaha

idag ska vi göra specialarbete, jobbigt jobbigt. Vi har inte kommit så lång våran grupp, haha. men vi får vara jättebra idag iaf. Vi ska redigera skottland filmen, så kul.

Sen ska jag plugga massa no som ska vara klart imorgon.

dagens joke är nog det bästa, så kul!

Funderar vad jag ska välja för gymnasium. Jag tror faktiskt det kommer bli sam internationell, verkar så kul och åka utomland ett år till USA! tänk va man kommer ha kul! otroligt. hoppas lite att issa också ska välja det för då kan vi ha varandras stöd i USA om det bli jobbigt eller så, ett år är ganska så långt ändå, men kul!

Issa håller på att skicka mejl till mig undra vad det står. Snart kommer janne och komenterar.

Tjao hörs.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Mickis! Ja, det hoppas jag med att Issa ska välja för Sam är en erkänt bra skola, fin, mysig och i sköna saltis. Livskavlité och ni har nära hem (om ni åker moppe)...
Vad kul att du vill till USA. Jag ångrar jättemycket att jag inte åkte efter ettan på gymnasiet. Jag fattar inte hur dum och feg jag var som missade den chansen då mamma absolut tyckte jag skulle!
Klart det är en omställning men alla jag känner som gjort det har aldrig någonsin ångrat ett år på high school i USA. Har man tur och hamnar i dösra delarna får man dessutom spanskan på köpet. det innebär att man ofta kan tenta av både eng och spanska vilket är skönt inför trean!
Kramisar från Åsis

2005-11-16 @ 23:28:01
Postat av: Åsa

Hej Mickis! Ja, det hoppas jag med att Issa ska välja för Sam är en erkänt bra skola, fin, mysig och i sköna saltis. Livskavlité och ni har nära hem (om ni åker moppe)...
Vad kul att du vill till USA. Jag ångrar jättemycket att jag inte åkte efter ettan på gymnasiet. Jag fattar inte hur dum och feg jag var som missade den chansen då mamma absolut tyckte jag skulle!
Klart det är en omställning men alla jag känner som gjort det har aldrig någonsin ångrat ett år på high school i USA. Har man tur och hamnar i dösra delarna får man dessutom spanskan på köpet. det innebär att man ofta kan tenta av både eng och spanska vilket är skönt inför trean!
Kramisar från Åsis

2005-11-16 @ 23:28:15
Postat av: Anonym

Haha du stavar tjao så sött hjärtat!
Gissa vem jag är? :O

2005-11-18 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback