Kväll

Hej hej, Nu sitter jag i mitt rum och tittar på dolce vitaaa, har jobbat med min engelska nu lite, börjar sitta någolunda faktiskt. nej nu slutade dolce, tråkigt , va kort det va bara en halvtimme.

Imorgon är det kort skoldag, det ska bli skönt. Sen har jag träning sen ska jag till rasmus på fest. trevligt trevligt. Ska nog göra iordning mig hemma hos Isabelle med minna. Minna har all tmitt smink i hennes väska så jag måste gå helt ful till skolan imorgon.. jättejobbigt, men hon lovade att komma så jag hann sminka mig lite innan.

Är jättenervös för engelska talet imorgon. hoho issa ska peppa mig.

Men nu ska jag gå och fixa lite.

ps, ätit två goda lussebullar idag, mums.

Tjao.

Snarty är det prao, du ska veta hur mycket jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Issa the one and only!

Du kommer klara redovisningen superbra imorgon!!

2005-11-24 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback