lördag

Nu är det lördag och det har varit en ur mysig dag. Rasmus fest var lyckad igår och alla dansade och var glada. Imorse vaknade vi runt 10 och sen har vi ätit frukost och tittar på en jätterolig film, nu håller vi på och göra lussebullar, det luktar så himla gott. Snart ska åka och händla massa god mat jag och Isabelle för vi ska äta thaimat, räkor med cashewnötter. Så gott så man bara vill äta hela tiden. Sen ska jag minna och issa spela massa musii och laga maten sen ska vi på fest hos en kille. Hoppas det blir kul och roligt folk kommer.

Sen efter festen kanske vi sover hos mig eller hos isabelle.

Nu är bullarna klara , yes! Ska äta en god, ´dom är hur stora som helst. mums. snart ska jag runna till bussen också.

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback