Trött trött...

  <--- Bella och jag.

Nu sitter jag och nästan håller på att falla ihop, av tråkhet för vi ska jobba med specialarbete men tänkte att jag kunde skriva lite här innan. Det är jättetråkigt väder ute, man blir helt seg och tråkig, om det skulle vart sommar skulle jag nog vara gladare. Snön är borta så nu är det inge kul. Så mysigt när det är snä verkligen.

idag ska jag slappa, eller har ingen träning, så jag ska plugga massa. So och engelska. uscha. men det går för jag tänkte baka mig en chokladkaka så jag har något gott. Idag är det massa kul, idol, OC och top modell. woho.

Match igår, vi vann som tur va, kul kul. Spelade mot spårvägen som är väldigt bra. haha. skryt skryt. skoja.

Ihelgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jo just det, fredag så kanske det skulle vara något kul. annars ska jag titta på idol och allt med minna. får juinte missa typ sista avnittet, har följt vartenda. Lördag eller söndag har jag planeratr att spendera lite tid på isabelle min apa.

Men nu måste jag go back to work, så TJAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback