Torsdag

Hej :)
Idag har jag först vart i skolan och sen var jag i stan med Minna. VI hade det mysifgt och fixa paro och åt på cafe +  shoppadekläder!

Imorgon ska jag vara med Minna igen och vi ska till stan igen eftersom minna ska köpa skor. Plus att vi ska köpa ett par jättefina chanel örhängen! ;)

Sen ska vi vara hemma hos mig och äta GOD tacos och ha mysigt! Slapp dag, men skönt! Är trött som vanligt! Äta cheescake och kasnke kolla på hey babaeriba. haha!

Idag köpte jag en jättefin stickad kofta från diesel och sen ett brunt linne från topshop! Hoppas dom blir godkända av issa! skoja! hohooho

Imorgon är det slappt i skolan, läsning,enegleksa och slöjd! Jag och minna gör en jätteball lampa! haha. med snäckor!
Sak gå och sova nu!Jättetrött! Somna till tv:en som vanligt!

God natt. Tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback