M + M kväll

Torsdag och här sitter jag med Minna i mitt rum, vi pratar och läser massa tidningar. Har precis ätit god god tacos, haha det blev det ändå toss! :D

Min borsa är nu i USA, så avis på honom. Jag vill med! Han hälsar på sin kompis och spelar hockey, hoppas det går bra med hockeyn! :) fast det är allt tomt utan honom här hemma nu, men men han kommer ju hem snart.

Imorgon är det fredag, gud så skönt! Har match på kvällen, sen ska jag träffa Molly! Mys. Hoppas det händer lite kul ihelgen, annars dör jag av uttråkning!

Nu ska vi sätta på oss pyjamas och fixa lite, kanske en ansiktsmask? Minna sötnos, alltid lika kul att vara med dig! <3

God natt, Michaela.

Kommentarer
Postat av: tosssii

åhh lyx mat:D
idag ska jag äta tacos. fast det orkar jag egenligen inte för jag är MÄTT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback