Soligt

Nu sitter jag i mitt rum, har precis varit ute med min hund och det är jättehärligt ute, får åter igen vårkänslor! Yes!

Nu håller jag på att fixa iordning mig, ska snart in till stan med Molly, jag ka köpa lite nytt :) Molly med i think. Så mysigt att gå i stan när det är sånt här väder, fast det kommer nog vara väldigt mycket folk.

Igår sov Minna här, vi hade jättemysigt. Vi vcar väldigt trötta bara, haha. Men det kan vara skönt att bara vara hemma nån dag också :) Bästa var ändå att bara få vara med Minna, en helt underbar vän!

Outfit: Eftersom jag inte har något att göra tänkte jag bestämma mig vad jag ska ha på mig och det blir nog; en blårandig tröja, guldkedja, sidenband i håret + ljusa jeans. Undrar om jag ska ha mina vårskor? Hmm.

Ikväll  blir det middag d¨å vi ska fira Jacke eftersom han fyllt år :D

Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback