Lördag!

Kom hem för ett tag sedan, har spelat match, det blev lika! Hmm det var nog min sämsta macth ever! =/

Igår var jag i stan med några och fikade, träffade Storm och Pigge, trevligt trevligt! Länge sen!

Sen va jag med molly ett tag och lagade thaimat, haha och sen tittade vi på bandymatch och sen åkte jag hem till issa och var där med några. M var tråkigt trött! Skoja! Hon säger att jag är trött utav mig? hm jo!

Idag ska jag vara med Minna, vi ska nog in till stan och fika med några om vi lyckas. Måste säga att ibland hatar jag att bo här! Usch så tråkigt! Ne nu måste jag rycka upp mig! Låter som om jag vill dö, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig!

Ciao my bella's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback