Ny vecka

Ny vecka och det är alltså måndag. En hemsk vecka får mig bara att säga pust och stön! Jag orkar inte! Vi har typ tre prov och massa, och förra veckan så var jag sjuk så jag måste plus det göra ett störigt hemprov i SO så jag har som fyra prov. Sedan måste jag gå på alla handbollsträningar för nästa vecka är jag borta så jag kommer inte ha en enda ledig dag fram tills på lördag.

Idag var jag med Minna, vi had some fun! Haha vi kommer nog få det bästa idrottspasset! yes! mysigt när du sov här igår! Haha jag har aldrig skrttat så mycket! Rrrrrraaarrr! HAHA

Så var min underbara kompis Molly och köpte min blus jag hade lagt undan bara för min skull och utan mig och ensam! Hur söt och snäll får man vara? Tack, tack tack. Du var verkligen inte tvungen! :)  Nu har jag köpt den och ska köpa den andra också. Ska inte på sidan  nu och beställa!

Nu måste jag göra hemprovet i So sen är det Prison brek då jag ska slappa och äta något gott!

Imorgon väntar det värsta! Haha.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback