Usch


Nu är jag hemma efter en dag i skolan. Mysig dag, hm disikerade hjärtan, det var väl sådör mysigt och eftersom Minna sofia och Isabelle var så fega så fick jag stå och gräva i hjärtat själv, schysst! Fegisar haha. Usch det var riktigt riktigt äckligt och lukten ska man inte ens tala om. Men nog om det!

Lyssanr lite på musik. Ska göra spanskan och sedan kl 20.00 är det träning. Ska tydligen vara en väldigt hård fys, yes!

klockan 21.00 är det O.C, men tyvärr kommer jag missa lite pågrund av träningen men får spela in.

imorgon är det nationella prov, nej! Är lite nervös. Ska köpa mig lite gott att ha med mig, ska sitta i hela 3 timmar i rad utan någon rast alls. Hoppas verkligen jag inte får hjärnsläpp!

Nu ska jag gå och fixa lite!

Just det, jag åt thaimat idag, mums!

Ciao my bella's.

                                 Usch
                                                                    Så här såg det ut på den trevliga lektionen!

Kommentarer
Postat av: K

Usch ta bort bilderna, bläääää

2006-02-08 @ 23:00:42
Postat av: Isabelle

åh ser ut som goda köttiga biffar!

Postat av: Michaela

Haha, Jag vet! mums!

2006-02-09 @ 16:01:51
URL: http://michaelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback