Varmt bad

Kom hem för inte så länga sedan. Idag har vi haft tre timmars långt nationellt prov, mys. Sedan hade vi vanlig skoladag vilket var väldiogt konstigt, man brukar få va ledig efter.

Sitter i mitt rum och läser vecko revyn och dricker en god loka. Smultron/Lime, mums! Ska snart ta ett bad och sedan titta på O.C som jag spelade in igår eftersom jag inte hann titta.

Usch, jag har ont i hela kroppen och typ blåmärken efter gårdagens fys! Tänk om man ändå kunde gå på spa och få massage!

Igår såg jag en blus med volanger som var väldigt söt och en skjorta med volanger som jag tror jag ska inskaffa. Volanger är väldigt sött. Jag har börjat fundera på vad jag ska köpa för vårjacka och har faktiskt nästan bestämmt mig. Har en trench coat som jag köpte i våras som jag forfarande kan ha, kind of nice. Den är vit med silverknappar från marco polo. Kan sätta ut en bild sen, om jag orkar.

Imorgon måste jag åka till stan och leta efter skor, så trött på dom jag använder nu.

Ciao my bella's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback