?

Idag är jag pockså tröttt, kunde inte somna igår! Rolig jag verkar vara nä rmanb läser mina sista blogginlägg! haha. Men jag ska bli piggare'!

Idag ska jag fixa massa saker, skidor, och skidklä'der och lite läxor och så. Och just det matsäck; ska nog köpa lite gott och ha något som jag kan ha som frukost. Jag och I ska ta med oss varsin termu med choklad och sitta i backen och ha mys, med andra också såklart.  Just det kanske inte sagt att jag ska till kuingsbergetr med skolan och åka skidor! ska vli jätytekul, så himla skidsugen nu!

Men igår sa issa att det var en deppig dag för alla, det stod typ i tdingen att man var trött och lite nere och vädret var dåligt för alla. Stämde korekt! igår var inte så värst kul!

Var på värmdö igår! Verkade väldigt bra i think!

Just nu är vissa saker lite jobbigt! men I och M får ge mig lite bra tips!
Ska gå nu, luktar mat, mm så hungrig!

Tjao my bella's.


Kommentarer
Postat av: K

Nej, det verkar du verkar ju inte så tråkig.
Minst sagt händelserikt, men hemligheter! :)
Puss

2006-01-24 @ 16:48:29
Postat av: Michaela

Tss, haha. No no inga hemligheter här! Du kan ju skaffa dig en egen blogg och skriva dina :P
puss.

2006-01-24 @ 17:01:12
Postat av: K

Ja! Du ska allt få se!

2006-01-24 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback