Back

Nu är jag tillbaka. Köpte mig en skjorta,  vit., helt okej faktiskt. Jag förstår inte att det kan vara så himla kallt här uppe i kiruna, hela jag frös tilll is när jag gick ut genom dörren. När man andades kändes det som om man fick is ner i hela halsen, läskigt läskigt. Mina skor är heller inte så bra att ha här, mina fötter frös till is såfort jag gick ut. huja va kallt. Stan är inte så himla rolig här, inte så många affärer. men men. mysigt.

Snart ska jag laga tacos, självklart var det jag som valde. Haha eller hur minna?

Är så himla seg idag.

Men en fråga till dig Isabelle, kan inte du köpa det där av Jessica simpson till mig i New York ? vora så himla snällt, hihi. Lät så himla roligt, ätbart och allt, haha. vad var det för hemsida vi varinne och tittade på när vi såg det? hmm... just det, självkalrt får du pengar av mig!

Lust och åka utomlands till värmen och bada och bli brun. Hoppas det blir Usa i sommar, om robin ska på den där hockey uttagningen? utomlands ska vi iaf åka! Och kusinerna ska också följa med tror jag.

mycket  man kan skriva när man inte har så mycket att göra, men tråkigt för andra att läsa för m,an skriver bara skit, som sofia gör i sin, haha ;)

Ska gå och gosa med mormor, har hyrt en film vi ska se på sen också. tomorrow it's burial.

Tjaoi.              my bella's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback