Fredag

Kom precis hem, vart i city och vart på nk-rean. Det var hur mycket folk som helst ocvh alla va helt stressade. så det var svårt att hitta någotr för allt låg huller om buller. Så jag hittade inget jag ville ha tyvärr. Sen var vi pch åt. Gott gott.

Nu är Isabelle hos mig. Hon ligger och läser i min säng. och vi lyssnar på massa bra musik. Har köpt en nyu sladd så jag kan koppla in ipoden i stereon. Musik är så himal bra. haha ne man jag älskar musik!

Vi ska äta jättegod mat , mums. Hoppas issa gillar detg för hon är ju väldigt kräsen. haha. men vi ska äta löjrom oc smaskigt. Sen massa kött, haha. Fader är och köper lite gott, läsk osv.

Min hund luktar gott nu, eller hur I? helt in love. Issa ska sova här. mys. M;imna kommer sen också. fast hon får ligga på golvet.

Tjao my bella's.- NU ÄR DET TERRA ISSA SOM GÄLLER! HAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: snöängel

Vad mysigt ni har! Tycker rean var klart överskattad! När det är bara 30 procent nedsatt är det inte heller så bra. Vi hittade en fin blus för typ 500 spänn, som kostat det dubbla. Den var fin och så skön kvalité. Men annars nä. Inget särskilt. Bättre att spara pengarna nu. Kram Åsa

2006-01-07 @ 19:30:30
Postat av: Michaela

Ne jag vet. Idag gojrde jag faktiskt ett köp. Jag köpte en blus-skjoprta från acne. Grön. Är lite osäker för pappa säger den ser tantig ut, men han har ju inte sån koll som tur är. fjuu. Du får fråga issa om hon tyckte den var fin. Jag vet, 30 % är lite fjuttigt, som det var på den jag köpte idag. Eran blus var jättefon iaf :)

2006-01-07 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback