Hej hej

Idag har jag vart på sminkkurs på mac. Det var jättebra. Tog en festsminkning med sotade ögon. det vart fint men inget man kan ha en vanlig veckodag precis. Väldigt starka färger. men det var ändå snyggt. Köpte massa fint smink, lite ögonskuggor, rouge, pensel och lite olika. :)

Har äntligen hittat något på rean, en blus-skjorta från acne. Mörkgrön, och lite fluffig eller vad man ska säga. Tyvärr var det bara 30% så den var inte överdrivet billig. Det är det jag ångrara för det är svårt att ha den typ i skolan och så, och det är det jag behöver lite tjocktröjor osv. Så nu får jag spara lite... och se om jag hittar något bra. Tycker allt är så tråkigt just nu bara, alltså alla kläder. men men. hmm var den verkligen fin skjortan? =/

Vart med Molly och isabelle idag. Ska träffa dom lite senare tror jag och typ samla ihop några och titta på film. i hope so.

Ska snart äta skagenröra och massa gott :) hungrig är jag. precis som I. hahaha

Ska ringa I och M nu. Tjao my bella's.


Kommentarer
Postat av: Snöängeln

Men snart är det vår!!! Då blir allt vacker och coolt!

2006-01-12 @ 00:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback