hemma

nu är jag hemma i sthlm igen.Planet landade runt nio i morse och då var jag ganska så trött, somnade halv tre i natt och vat tvungen att gå upp halv fem igen. haha det var så himla jobbigt och jag har aldrig åkt i ett sånt oskönt plan. usch.

Sen åkte jag direkt hem till Isabelle, är adam och Minna var. Sen hade vi en slapp dag och mest p´ratade och åt god mat. mysigt. Gulliga personer dom där tre :) Vi åt en god thairätt som vi gjorde reseptet till helt själva. det vart faktiskr jättegott som tur var.

Snart ska jag nog gå och lägga mig. har ju som sagt bara sovit i två timmar i natt. Imorgon ska jag också orka upp till Nk rean som börjar klockan tolv. Ska dit med Mamma och Minna. Kanske träffar Åsanisse och Issa dr också om man har tur. Kanske vi går på cafe eller äter någonstans efter! om jag inte har helt fel.

Vi hörs imroogn. Hoppas jag kan skriva i min blogg imorgon att jag fått något nytt att sätta i garderoben!

Tjao my bella's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback