Kiruna

Nu sitter jag i kiruna i mormor och morfars hus. Det är massa massa snö och massa minus, så man får sätta på sig mycket nu, ska till stan och äta och köpa en skjorta till begravningen imorgon.

GOTT NYTTÅR, måste jag säga för jag har inte hunnt vara inne. Nyår var riktigt lyckat, hade hur kul som helst. Sofia hade fest och det kom massa folk. Issa och minna och sofia var ju extra gulliga, haha! Längtar tillbaka...  Det var tur att det blev så bra för först trodde vi att det ionte alls skulle bli lyckat, men det blev ju det! :) tack för vi fick ha det hos dig sofia!

kanske man får åka skoter ikväll? hoppas, har en egen som jag får åka p, så himla kul. Isabelle och Minna nu borde vara med och åka, haha! Undra om man får se en lapp? Det kryllar väl sånna i stan.

Mormor spelar folkmusik i hela huset. Inte så värst bra men men. Ska gå och föna håret nu och sminka mig.

Tjao my bella's

Kommentarer
Postat av: Bella!

Åh vad mysigt det låter. so long!

2006-01-02 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback