Onsdag

Sitter i datasalen nu. Har engelska men jag och isabelle är redan klara, hha som vanligt! ;) skoja.  Nu sitter vi och lyssar på våra poddar. Och läser bloggar. idag ska jag vara i skolan till typ fyra. Och sen ska jag hem till mig och fortsätta plugg. Med I och M. Vi måste göra klart våran power point presentaion till redovisningen imorgon!

Igår var första dagen i skolan, väldigt trött sen på kvällen efter ha vart på handbollen. Ramlade jättekonstigt, haha så har jättestora blåmärken nu!

ikväll ska jag bara ta det lungt och mysa, ska köpa semlor och gotta mig med. Sak fråga om vi inte kan äta tacos också, så himla sugen!

Nu måste jag fortsätta här! Issa är så hetsig!

Tjao my bella's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback