Torsdag

Ojoj, vad jag harf vart dålig på att skriva i bloggen den här veckan! :S
Men nu ska jag vara duktig igen!

Idag har jag varit i stan och vart på ett öppethus till enskilda gymnasíum med issa sofia och kim, verkligen inget för mig! lite litet och väldigt strängt! fast det är väl bara så det låter! :P pinsamt när vi gick ut från salen ochalla tittade argt! haha. Sen gick vi till 7-eleven och jag köpte massa gott godis och en latte! och dom andra, ja vet inte! sen kom julia och vi åkte hem! ojoj, vad jag skrattade! :)

har precis fått reda på en tråkig tråkig tråkig nyet! usch va tråkigt! :(

Har tagit ett skönt bad eftrét vandringen i stan, så kallt om fötterna. Nu sitter jag i myskläder och ska snart gå och lägga mig är så trött!

Imorgon har jag träning till 22.00, hmm :S Så himla sjuk tid! på en fredag och så sent? ibland tror dom man inte har något liv överhuvudtaget! :S men men, får ha kul resten av helgen, ska kanske träffa J på lördagen?

Tjao my bella's

Kommentarer
Postat av: M

Hej hjärtat. Hur var det i skolan idag? Den tråkiga nyheten handlar den om mig? :P
Vad roligt att du kanske ska träffa J imorgon, synd att vi inte kunde träffas alla fyra men sånt får jag leva med. Vi kan väl prata lite sen om allt?

Kärlek.

2006-01-20 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback