summer

Fortfarande sommarlov och det har nog hänt massa nytt sedan jag skrev förra gången. Men det har iaf vart väldigt roligt hittils!

Saknar alla, Minna som är på sitt land, Isabelle som är i grekland, Sofia som är i frankrike och Mollys som är i åhus! Kom hem nu! Inte alls kul här utan er. Tur att jag snart ska till Usa iaf och sen till västkusten med minna :D usch, jag kommer verkligen inte klara att bo här när robin flyttar till usa, hemskt! finns nog inget possitivt för just mig att han ska flytta dit förutom att jag får åka till usa vilket kommer bli hur roligt som helst! men tänk så ensamt och tyst...

Aja, nu ska jag gå och läsa min nya tidning. Hoppas på bättre väder imorgon så man kan sola lite och åka vattenskoter , det absolut bästa som finns! haha när du kommer hem issa så ska vi allt ut och åka!

Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback