Lördag

Ja jag vet, usch jag är jättedplig på att skriva den här veckan.

Igår så var det så skönt, veckan efter massa jobbiga prov. Efter skolan åkte vi in till stan för att äta och ta oss en fika några stycken. Sen blev det att jag köpte en kofta också, grå med ljusrosa ränder, ganska söt spec till jeans och kjol.

Sen va det handboll, sen kom Isabelle hem till mig och vi pratade lite och hade mys. Så kul och se dig igen efter du vart sjuk i hundra år. Sen pkkte vi till jonas, sen sov vi hos Adam.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska iaf lägga mig i ett skönt bad och ha litet eget spa, haha.

Brownies på 7-eleven är de godaste! spec på natten.

Isabelle ring mig om du ser detta.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback