Lördag

Nu är jag hemma, vart och spelat match tidigare, vi vann! Sen kom Molly hem till mig och vi satt oss ute på altanen och tog oss en lunch, mysigt och så himla härligt med vårsolen som verkligen värmer. Nu har vi gjort iordning oss och vi ska in till stan en snabbis och fika och jag ska försöka hitta ett par skor. För första gången i år har jag satt på mig min vårjacka, känns bra.

Nu kom min brorsa in i rummet och glor. skoja.

Igår var jag med douglas, albin och david, sen var jag med Issa och Minna på fest :D Trevligt!

Nu måste jag kila.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hittade du några? Jag köpte ett par idag =) Hörs senare min vän, Ciao!

2006-03-25 @ 18:15:34
Postat av: Snöängel

Hej snygging! Hur ska vi få Issa glad igen?
Tycker såååå synd om henne att hjärtat gråter på mig...Han e ju inte värd saltet i hennes tårar...

Postat av: Michaela

Snöängel + Minna:

Ja jag vet, hatar dig, haha skoja jag var innne och skulle köpa dom du köpte tills issa ringde och sda att du köpt dom! DIN TJUV!

Jag vet inte, pratat massa med henne idag. Kan vi inte hitta på något kul? hur blir det med bion?

2006-03-25 @ 21:04:51
Postat av: Anonym

In med dina bilder

2006-03-30 @ 09:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback