Love it

Fredag och allt är great! Så skönt. Fast nackdelen är att jag är så trött efter en jobbig vecka med massa plugg så nu sitter jag framför Tv:en och slappar. Men snart blir jag piggare och roligare. Skulle in till stan men nja, var inte rikgti sugen. Haha.

Snart kommer min vän Minna hit. Sen har jag träning och sen ska vi träffas igen och eventuellty gå på festen? Hur det nu blir, sofy?

Ska gå upp till mamma och ge förslaget att vi ska åka och äta thai innan min träning? Hon kommer säkert  bli glad, hihi.

Just det, nu fick jag panik när jag kom på att min foundation är slut. Jag har den från biotherm / sense matte som är världens bästa, ett tips som jag ska ge till alla. Måste köpa den imorgon.
 

Michaela.


Kommentarer
Postat av: Sofy.<3

Ursäkta verkligen, att ni inte kunde komma. Tyvärr var det inte jag som bestämmde.. Jag hade såklart velat att ni skulle komma.. Men men.
Vi ses.

Love from S

Postat av: Michaela

Jag förstår! Haha1

2006-04-04 @ 21:31:28
URL: http://michaelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback