Höst höst

Ja, nu har skolan börjat igen och hösten börjar närma sig, mysigt! Men sommarn är något jag verkligen längtrar tillbaka till! 

Börjat gymnasiumet, östra real, faktikst väldigt bra. Träffat massa gulliga människor redan! :)

Idag har jag vart i stan med farbror Minna, vi hade mysig fika och planerade lite på våran gemensamma födelsedagssfest! :D Det var tänkt att vi skulle på favoriten Tiger Lou, men biljetterna var helt slutsålda, vilket egentligen inte förvånade mig alls! Men det fick bli en mysig kväll med M istället!

Imorgon ska jag upp och jobba, sådär kul! Ligger redan i sängen med datorn, ska nog gå och lägga mig snart! Otroligt trött, tråkigt nog! Men imron är det lördag och allt blir kul! Fest och allt. Haha.

Saknar min brosa som är i Usa, usch så himla tomt utan dig! Kom hem!

Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback