Avensjuk!

Isabelle är i New york, oj va avis jag är! Jag vill med vara i en storstad och shoppa loss och bara leva lite lyx, bo på hotell och bara ha semester! Något jag verkligen skulle behöva!

Jag och M har ibland små diskutioner om att man låängtar så till sommaren och våren, och gud ja vad jag längtar! Vem vill leva i det här slasket och allt grått? Man känner sig helt nere och tråkig! Tänk när det är varm ute och man kan gå i kjol och bli brun! Sola och bada och äta glass! Mhh så härligt!

Dags att klippa mig igen, slitet hår är det vad jag har. Ajaj. Någon som vet någon bra sida med frisyrer?

Ska titta om jag hittar någon bra sida, Ciao my bella's.


Kommentarer
Postat av: tosse!

Om du hittar en sida med bra frisyrer, skicka den till mig:D Tack gose!

2006-02-01 @ 19:01:11
Postat av: Michaela

Ja det klart, detsamma! Måste hitta någon bra. Vart ska du klippa dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback