Oh no.

Är hemma idag med för jag är inte helt frisk än. Känner mig tung i kroppen, sådär som man gör när man ställer sig upp, skulle nog inte klarar av att gå i skolan. Jag är så himla stressad för allt nu, har missat massa i skolan som jag måste ta igen på något vis, nu är liksom alla klara med sina hemprov så nu kmr jag  få sitta själv och jobba med det en vecka liksom. =/

Igår var min värsta dag i mitt liv då jag gjorde mitt livs svåraste val, jag har fortfarande ingen aning om vart jag vill gå någonstans så det spelade ingen roll om jag tog nacka sam utland eller värmdö sam ekonomi först. Det slutade med att jag valde sam utland ör just då för tillfället så kännde jag på något vis att den linjen passade mig lite lite bättre. Men jag får som sagt ändra mig sen den 13 april igen eller när det var.

Idag är det dans i dieselverkstaden och jag ndrar om jag hinner bli frisk så jag kan gå på den? Hoppas ör jag har inte lust och missa allt kul! =/

Nu måste jag gå upp och fixa lite.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback