Imorgon FREDAG!

Torsdag är min älsklings dag, man vet att det är fredag imorgon och man har massa roligt att se fram imot plus att torsdag är nästan helt läxfri.

Idag var jag lite med Douglas, sen åklte jag in till stan med Sofia där vi gick på en jättemysig restaurang, typ den godaste pizzan jag någonsoin ätit! :D Sen åkte vi till en affär som sofia sa var bra, men visade sig vara motsatsen. Nu är jag hemma och ska snart ta ett bad, tog ett igår med men vadå, men det är det skönaste som finns och bara ligga och lyssan på musik! hihi.

Har tittar på sofies mode, och nu är det efterlyst, fattar inte att det finns så sjuka äckligfa människor. usch.

Just det, rolig sak, min brorsa har fått en egen bil idag :) woho. då kan han skjutsa mig och mina kompisar!

Nu ska jag gå.

Michaela. Imorgon är det myhs med Minna!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha sure visst att han kommer vilja sjussa oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback