Elefant bjässe.

Åsa står och tjatar, ne skoja. hon pratar och damsuger med ett år gammal damsugare. haha hela huset skakar när åsa är i farten. elefant bjässe. hahaha.

citat: SEXIGT hår, och ä jag måsteju erkänna att hon spenderar väldigt mycket tid på sitt bloggande, sina pojkvänner sina one nights stand, men på andra sidan är det sexuellt, trevlig och roligt. hon är ju en bra kändis och hon är intresserad att läsa om henne. jag är hennes personality shopper. hon lyssnar på mig till tusen, tusen tusen tusen och jag har opererat hennes bröst hemma själv, satt in lite äggvitor, stora om persikor. Hennes barn har hon fött igår, hon har väldigt tovigt hår, nu börjar jag om igen... hon är så sexigt hår. hon harju tendens att sticka ut i mängden och on gillar att vara lite så där annorlunda, men ändå ganska ful. Hon ser ut som en stor tax svans. hon kallar sig för den stora taxen. minna är ett invandrar barn från afrika och är michaelas peronliga städare, minna är liten och tanig. jag älskar att ta i folks hår. brunhåriga som vi då brukar kalla, ne jag ska inte säga vad jag ska säga. AAAAAAAAAAAJ, ojoj hon är väldigt vit i hårbotten, precis som hennes anushår.. stöön(isabelle). hon står och ruffsar med michaelas hår, inte vet  jag inte hur dey blir, känns väldigt fult.

Get right bifore the night! jagvet att jag har jättesmåbröst och platt rumpa, men det är okej. jag är stolt. dom hänger på med fettet : av åsa. iaf åsas enligt henne. Du ska skicka en snäll liten bild till flcka, då tänker hon ja titta isabelle,m hon kanske inte vågar säga förlåt.. jag sover i mickis. hahahahhahahahhaa. åsa hade en reserv att hångla med, putte, pubinet.. halv indian( hm det låter sexigt) . han var slarvg men ändå rolig.


ja galna människor finns i ekbagges hus. Men jag överlever. snart ska vi äta TACOS!!!!!!!så gott. men ska gitta.

Tjao bellaas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback