Söndag

Hej hej!

Tittar man ut så får det en att somna. Usch så trist väder! Man blir helt trött och nere. men men , vill utomlands! snart får det bli en ny resa Issa! det är ju 90%, jag håller med dig!

Idag har jag typ inter gjort någonting, gått runt och myst och pluggat lite på gården. Imorgon är det skola, får ångest. orkar inte börja plugga igen! Men tur att man har sina kompisar som får en på bra humör! <3

Imorgon ska jag vara med Isabelle tror jag, hemma hos henne! saknar henne så mycket nu! va över en vecka sen jag såg dig sist! haha. så kul det kjommer bli imorgon.

Nu måste det börja bli kallt och snöigt. det är snart vecka 48 ju. Mysigt med en fjällis då! eller hur minna. haha.

SKa ner och äta potatisgratäng nu! mums! Sen ringa.

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback