Söndag

Nu har det ÄNTLIGEN kommit snö, så mycigt. igår var jag ute med en underbar liten pojk och gjorde snöänglar och snögubbar, kunde ligga där i snön och bara njuta av att snart är det jul. Kan knappt vänta tills allt mysigt.

Tjao, det är så jag säger det, eftersom det är någon som har kommenterat det :P haha. kanske inte helt rätt, men ändå.

Har precis börjat premunera på både elle och vecko revyn, så glad och längtar till fdörsta nummret kommer, fast det är låpngt kvar, 3 veckor! Kul att läsa om allt som händer, kändisar ä verkligen något jag behöver träna på, eller hur issa? haha. men jag tänkte att åsis ska lära mig när jag är på besök, verkligen något som hon har koll på. haha

För några fdagar sen tog jagoch issa våran första tugga av en lussebulle, inte så lyckat, satt på en halvmysig buss och åt en hård lussebulle, platt och bränd. Men snart är det 7-eleven bulllarna som gäller.

Fredags firade vi sofia som fyllde år, det va jättekul. och jättegod mat verkligen. lite senare kom det lite fler. Innan det var vi och köpte en jättefin present, lyxigt smink från mac. avis är jag, kanske ska köpa det där fina nagelacket och romp ögonskuggan, enligt åsa ska den passa mig, och henne kan man jui lite på. hoho

Igår så hade jag match och senad var jag på middag hos några som vi känner. Världens gulligaste pojke som jag lekte med hela kvällen, finns ingen sötare.

Idag är det slappt, vaknade runt 12 och sen åt jag tomtegröt till frukost. Snart ska jag fixa lite i rummet sen ska jag träffa molly, hon åker imorgon till helsingborg i 2 veckor, jättetråkigt. kommer sakna henne.

Ikväll ska jag titta på dubbelavsnittet av mitt och minnas favoritpogram, sista avsnittet.

Å, snart är det jul. Så kul! Blev helt varm i magen när jag kom ner imorse och mamma hade ställt fram adventljus staken, åå.

Ska gå, Tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback