Ny vecka, kul!

En ny vecka har kommit! Inte världens roligaste, väldigt mycket plugg den här veckan! pjjuu får se om man orkar! Nu är jag hemma hos I, vi har precis tagit något att äta och snart ska vi slå oss ner och göra svenskan, snart nationella proven!

I rummet brevid mig sitter en snygg new zeelandare, haha! Isabelle har riktigt tur den här veckan!

Men nu ska jag vara lite social mot I igen. Just det, ska inte glömma att säga att snart kommer min blogg bli lite roligare. Har liksom aldrig tid att fixa den. 

Ciao my bella's.


Kommentarer
Postat av: Bosse

Jag förstår inte hur du kunde bli bree i desperate housewicves mem issa däremot! Du är verkligen ingen sån där tråkig människa!Love you!

2006-01-31 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback