Andra advent

Nu är det andra advent, och det är söndag. vilket innebär att det är skola imorgon, usch jag är inte alls sugen!

Ihelgen är det Sm för mig men tyvärr så fick jag nackspärr i förregår natt och jag har jätteont i halsen, så jag har inte kunnat spela en enda match, jättetråkigt! Hoppas det gick bra iaf och att vi kom vidare...

Igår var det tjejmiddag hemma hos Emelie, det va mysigto ch god mat, var tvungen att gå väldigt tidigt typ vid 22.00 eftersom jag kanske skulle spela match idag. Sen sov Minna hemma hos  mig och vi hade mys och kollade på nån komisk film som skulle vara jättebra men efter ett tag så somnade minna som vanligt.Imorse ringde hennes mobil och nu är hon och jobbar på waynes, lyckos henne som tjänar massa pengar.  Ska kanske åka och hälsa på och ta en fika men jag vet inte om jag hinner...

Ska kanske baka lussebullar snart och chokladrutor som jag har lovat, men vi får se. Haha mamma håller på att klippa blacky , han blir jättesöt och smal som en valp.. issa nu har du fått som du ville :P

haha tråkig jag låter på den här bloggen, men just idag har det inte vart så himla kul direkt.

Undra om jag kommer kunna gå till skolan imorgon,l är helt hängig och trött, usch. Så hemskt det som har hänt föresten, pinsamt värre.

Nu ska jag ringa minolta ochse vad hon har för sig, är sugen på en biotitt, men hon kanske är trött efter jobbet. haha.

Tjao bellas.!

Kommentarer
Postat av: Issa the one and only!

what? är I helt hä´ngig ichg trött? jag?

2005-12-04 @ 16:42:15
Postat av: Nyfiken i en strut

vad har hänt som e så pinit?

2005-12-04 @ 16:52:43
Postat av: Michaela

Haha det var mig jag skrev om issa:P det blev lite fel där. Haha det är helt konstigt för jag kommer verkligen inte ihåg var det va jag menade som var så pinigt, får se om jag kommer på det.

//Michaela.

2005-12-05 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback