Fredag om 40 minuter

Hej nu är det snart fredag, om bara 40 min. Så skönt! Imorgon är det handbollsträning, ska kanske vara med Minna också, om hon orkar vänta på mig så länge, verkar inte riktigt som hon vill. men men. hoppas det iaf!

Idag har jag vart med Isabelle och Minna på cafe och pluggat, mys mys. Sen åkte jag hem och fortsatte plugga och åt jättegod mat, bakpotatis med skagenröra, mums, blir du inte avis issa, hahahhahaha!

Just det, gammelmormor dog igår, hon klarade sig inte, hemskt och sorligt kommer sakna henne så himla mycket! Kommer kännas tomt där i kiruna utan henne! Lilla hjärtat! :( 

Men nu är klockan alledeles för mycket. Ska lägga mig i min sköna säng, har fått nytt täcke och kudde, jättesköna, fast väldigt varma så det är verkligen hemskt på morgonen när man ska gå upp och frysa!

Minna om du läser det här så har jag träning mellan 18.30 och 20.30 imorgon så du vet.

Tjao my bella's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback