Lucia igår och idag är det 10 dagar kvar till Julafton!

Nu är det bara 10 dagar kvar till Julafton, yes! Imorgon kommer det snö issa! du som tjatar! haha plus att det ska snö i helgen och det ska bli massa massa minus! Hoppas det blir så också! annars blir det ingen stämning innan jul!

IUgår va det lucia, gick i luciatåget tre gånger, först två gånger i skolan och sen i centrum. Det gick bra förutom att dte va en kille som förstörde allt! Haha alla verkligen skrattade åt honom! 

I går klädde jag och mamma julgranen, den vart supeer fin! Så mysigt när manhar gjort det, sen drack vi glögg och lussebullar.

Idag var det den jobbigaste dagen i skolan, fast vi gjorde inte så mycket, rätt slapppt nu innan julen. Imrogon ska vi titta på massa roliga filmer! Nu är det bara 4 skoldagar kvar till jullovet! så härligt!

Idag har jag pluggat med Minna, plus gjort en del andra saker! Minna är så jobbig! skoja. men hon tar alltid massa juice i mitt kylskåp och glufsar!

Men nu ska jagh få massage! och så ska jag måla mina naglar!

Synd att inte issa va här med oss,l för då kunde minna få en sig en rejäl terror!" plus att det skulle vart mysigt!

JUL JUL! Gud va jag gillar dig!

Tjao my bella's

Kommentarer
Postat av: Issa the one and only!

Gulle!

2005-12-15 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback