Måndag, grå och tråkig.

Nu är det måndag och skolan har börjat. I natt var allt hemskt, kallsvettades för jag va sjuk. usch usc. Sen på morgonen fattade jag inte att jag inte skulle gå till skolan även fvast jag hade feber, hur dum får man vara. Nu är jag jättesjuk, har 39 graders feber, halsfluss och nackspärr, haha kan det bli värre, inte röra sig eller svälja. Jag tror nog att skolan är något jag får skippa imorgon. usch jag är helt varm inombords.

Idag var jag smart som vanligt att bestämma att jag skulle vara med Molly, det kanske inte blev så jätteroligt för henne eftersom jag råkade somna =/ men vi hade det mysigt ett tag och åt chokladpudding, men många hårda slag av molly fick jag av molly för att jags kulle gå ner och göra den, sen när jag kom upp med den så tyckte hon den var äcklig. haha. Sen bar hon mig att göra massage, hur kräsen får man bli?

Jag är verkligen shopping sugen nu, vill handla massa fina kläder. Men jag får vänta lite eftersom nu måste jag lägga ner alla mina pengar till Julklappar till alla små. PAppa och robin ska få gå på spa och få massage och så, det vill jag med ha. Jag och Isabelle ska göra det nån gång innan jul, fast det kanske bara var n¨ågot vi sa, men hoppas det blir av, gud så skönt! Fast jag vill inte få uppleva det issa gjorde i sri lanka, haha.

Snart är det jul och kusinerna kommer ner, mysigt! Sen efetr nyår så kanske alla tjejerna ska åka ner till åre och bo på¨vendelas hotell, så himla roligt det skulle vara. Åka skidor varje dag och bara ha hur kul som helst, detr måste bli av. :)

Men nu orkar jag inte sitta upp och skriva mera, ska gå och äta lite mackor och titta på nåt roligt på TV:n-. Issa ringer snart, just nu sitter hon helt uppe i ett pogram som Åsa rekomenderat.

Tjao, och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback