Mörkt

Hej hopp, nu sitter jag i mitt rum, sneglar lite på vänner. Ska snart göra no-läxan, sen kanske jag ska åka och handla med min mamma,för är lite sugen på att köpa något gott!

Allt är lite sorgligt just nu, min mamma är lite nere för hennes mormor, min gammelmormor ligger på sjukhuset och är döende, jättehemskt, det finns fortfarande chans att hon kan överleva men tyvärr är det större risk att hon inte orkar! USCH, hon är den gulligaste gumman i världen, liten lappgumma med flätor, så söt! Jag får hoppas på det bästa iaf!

Jag har oint i magen av matten, issa och sofia pluggar för fullt men jag trodde man skulle ta det lite lungt idag och börja imorgon, ja eller hur, så får det bli!

Är sugen på en lussebulle, mums. haha har ingen annan än jag tänkt på att varje gång jag skriver ett nytt inlägg så är jag alltid sugen på något gott, jag måste nog vara sockerberoende. Om ni inte känner mig och l'ser min blogg måste man tro att jag är jättetjock och väger 200 kilo men så är det ikke.

Coca colas jul-reklam är så mysig!

Tjao my bella's!

Kommentarer
Postat av: Issa the one and only!

Oj vad hemskt. jag ringer dig sen.

2005-12-07 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback