Sjuk...

Hej hej.
Nu 'är det torsdag och har inte skrivit på år känns det som, har inte hunnit det i veckan bara. Men har iaf haft praktik den här veckan, as kul verkligen.,  JAg och issa fick roligare eller har roligare där än förra året. Fast chefen är lite pervers, haah. Finns en jättesnygg kille också, haha så allt är bra. Får äta hur god mat som hest och går och tar cafe lattar hela tiden och massa läsk och mums. Får servera oich ta beställningar och laga mat och hur mycket somhelts, mycket roligare nu när man får lite mer ansvar! Det är så mysigt i gamla stan tycker jag.

Idag var jag och issa i stan och shoppa lite, köpte en halsduk och underkläder, i spets. haha!
Det var kul tycker kjag eftersom iss avar med! haha. stog och sklratta massa för mig själv när hon åkte iväg med bussen och alla m,änniskor runt om kring tittade jättekonstigt!... Och just det, så hiomla pinsamt på tunnelbanan, jag råka säga maassa konstigfa saker och sen såg vi en jättesöt gubbe som såg ut som joe jättegorillan. Hur kul som helst, skratta så jag dog.

men nu ska jag gå och äta och greja lite.ö

Imoergon är det fredag, skönt men ändå inte. m¨åste sluta på paganini. tråkigt och börja skolan. USCH! vill inte!!! På kvällen ska jag , hm jag vert faktiskt inte. men på dagen ska jag försöka tillbriunga tid med bolle kanske!

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback