Trött

Nu har jag precis kommit hem efter ha vart borta hela dagen och spelat match i märsta, hur långt som helst va det att åka dit. Så nu är snart klockan sju och jag har inte gjort något annat kul idag. Förutom att ha köpt cosmopoliten som jag snart ska läsa i badet! Den verkade så rolig så jag kunde inte låte bli att köpa den även fast jag redan har två nya... Undra vad jag ska göra ikväll? Kanske skulle vara med Molly, hon ska ringa sen, minna och issa är borta så dom går inte att vara med. Eller jo kasnke minna, undra när hon kommer hem bara? Huh, så trött och varm är jag i hela kroppen, fick inte byta nånting under matchen, var tvungen att spela hela tiden så nu är jag helt slut. Vi vann inte heller, usch så irriterande, vi låg under med 8 mål sen så tog vi igen och sen i sista sekund så förlorar vi med ett!haha man blir så himla irriterad, men jaja. Nu ska jag gå ner och ta mig ett glas cola och lite godis och slänga mig i ett varmt bad, sitter här helt svettig och äcklig! Hörs sen ikväll! Tjao my bella's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback