Engelska

Hej!
Sitter i skolan och har engelska. är klart med allt så kan slappa lite!
Så trött jag v ar imorse, helt sjuk och allt var jobbigt! Fick springa till skoalan också så va helt varm!

Längtar tills helgen nu! På fredag skulle jag vara med Isabelle men hon kan inte som var väldigt synd! Annars skulle vi ha mys och äta cheescake! Men hm undra om hon är agro? skoja. !!

Nu ska jag vara med minna på fredag dfår se vad som händer! På lördag ska jag och Isabelle vara! Vi ska äta cheescake! och ha mys hatr jag bestämmt! 

Söndag har jag match! 

Nu ska jag gå. Just det har fått prao opå Paganini! Så hinmla kul! Komemr vara precis så mysigt som i vintras! jag och isabelle gående i gamla stan när det snöaroch äöta lussebullar och äta värdlens goaste pasta varje lunch och ungås med bullen! Haha<3

Tjao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback