Överaskning!

Hej,

Sitter i mitt rum och har precis ätit en god middag! Har tagit ett härligt bad också! Med ljus och allt! Tråkig kväll utan att va med några kompisar men ska spela flick SM imorgon! Kul! undra hur det kommer att gå! Idag på dagen så var jag hemma hos Isabelle med minna sofia och adam men minna lömnade oss klockan 7. Förlåt att jag va så arg imorse minna men var så himla trött. Typiskt dig och tvinga upp mig! haha. As kul igår när vi överaskade Minna för hon fyller år! Imorgon! men då ör ju jag inten hemma. Kom och hämtade henne i en taxi och sedan åkte vi in till stan och åt på en jättegod grekisk restaurang! Kul att hon blev så överakad! Minna gulle! <3

Kul det var igår kväll, kunde verkligen inte sluta skratta Issa. Tänker tillbaka på hur konstiga vi va i malta. Och hela tiden! haha. Du va helt konstig och varje morgon vaknade du av panik utav din jäkla brandbils klocka! Hemskt! haha. Och när jag skrattade åt fozzi och du trodde jag skrattade åt musen? HAHA! låterhelt mobbat när man berättar det men ni ska vet ahur ont det gjorde och skratta när man var så trött men kunde bara inte låta bli! love you! <3

Kul att man vann på chicago idag! stort mot issa och adam och adam vart en dålig förlorare! hoho! och på neger och press! nej menar gris och press!

Orka gå upp sex imorgon!! och sen måste man plugga på äckligt äckligt matteprov! Så trött!
Ska va med Issa imorgon! Kul kul! <3 ringer dig när jag kommer hem klockan fyra.
hoppas in good company va bra!

Ses! Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback