Ruggigt

Hej min kära.

haha. Idag va jag med minna. Vi åt soppa och chokladkaka! Halft gott, men ändå kul med dig stönis! Sen sminkade jag minna och hon vart värsta het! Och Minna mig, värsta bra hon va! snygg jag blev. haha

HAr gjort tråkigt spanska och nu ska jag göra lite matte om jag orkar.

Skönt med lov! Bästa på länge! Fast tråkigt att bolle åker till egypten men ändå glad för hennes skull. Så kul hon kommer ha, kommer säkert vara jättebrun och fin när hon kommer hem! OCh så ska hon självklart klippa in mig på alla bilder! Typ vid pyramiden! Just det, till dig bolle titta på min profil på pa vad jag brukar lyssna på.....

Snart ska jag äta tacos, gott! Med god gocamole! eller hur det stavas!

Imorgon är det ännu en seg dag i skolan. Jag issa minna och sofia är hur sega som helst, är så trötta innan lovet! Men det går! OC snart! och top modell! Äntligen!

Ska gå ner och se vad som händer! Vädret är hemskt, blir helt nere! hoppas det börjar snöa snart!

Kan det inte bli vinter? Drömmer om när jag tar mitt första steg i snön i gamla stan och tar e stor tugga av en varm och extra stor lussebulle från 7-eleven. Den tiden då jag och isabelle ska prao på Paganini. Favortier i repris.

Snart snart snart, första advent. Bara några få veckor kvar. Lussebak och vintermys!

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback