Söndag, nej tack.

Igår åkte vi hem till Albin med massa, det var trevligt. Sen hem till jacke! :) Nice. Sen blev det hemgång för mig och Sofia.

Idag har jag inte alls gjort mycket utan jag har bara tränat med Molly, och intalat mig ett nytt löfte! Som jag SKA hålla!

Nu målar jag naglarna, kul. Har inte så mycket att göra :/

Om jag fick önska mig en sak skulle det vara att alla ens jobbiga känslor skulle försvinna, tänk så underbart! för jag orkar inte med detta! så mycket onödig tid som jag lägger ner på att känna så här..... aja. thats life.

Michaela.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback