Tiger lou

Sitter i mitt rum och lyssanr på massa bra Tiger lou låtar plus massa andra bra, så bra.

Varit med Molly. Alltid lika trevligt! Är så himla tråkigt att hon ska åka iväg imorgon! :( Men vi ses på torsdag då vi ska äta den otroligt goda korven med det där lilla extra, hahah :D

Var inne och letade efter en klänning, och jag hittad en hur fin som helst! Ska in imorgon igen, den var svart och så var det en svart sidenrosett i midjan, så söt! Love it, vill ha den nu! Den fanns även i prickigt som också var jättefint, får checka in dom lite mer! Molly hittade en jättefin klänning, som jag ska in och köpa till henne imorgon :)

Ikväll så vet jag inte vad som ska häner actually, Isabelle och Sofia kommer hit lite senare + Minna. Kanske fest? men är inte så sugen idag, är mer sugen på en filmkväll! Ska kanske träffa Rasmus och molly också!

Nu ska jag sätta på en ny låt.

Michaela.


Kommentarer
Postat av: Minna

Snart ses vi, hoppas det blir kul ikväll!

2006-04-09 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback